14 September 2008

Thanks to Mingguan Malaysia..



Before driving to class in Shah Alam today, i bough a few papers to read and i already know TREZ akan keluar today dalam Panca but still waiting under what topic & etc. This thread special created to Wanda, Adawiyah, Bintu and all team atas kerjasama kpd TREZ. To all fans out there, jangan lupa terus memberi sokongan kepada TREZ if nak lihat TREZ terus muncul dalam industri..dan HKN sangat HOT!!!

Sorry guys coz i don't have enough time online and update blog everyday due to task yang sangat pack. but, believe me time to time i will update kalau ada any new story about TREZ. For those yang blum tau, ttp yang dah tau pada 11th Sept yang lalu TREZ telah dijemput oleh team MELODI untuk bersama2 memeriahkan rakaman MELODI RAYA 2008, and di kesempatan tersebut TREZ dapatlah berjumpa dengan rakan2 artist lama, serta baru dalam industri untuk bersama2 beramal di bulan puasa.

In that event as well, kita dapat kembali bertemu rakan2 wartawan yang dah lam tidak jumpa untuk memaklumkan kemunculan semuala ( ambil kata2 adawiyah) kepada semua rakan media, wartawan and etc. Best juga dapat bertemu semula dengan rakan media, wartawan n etc. Hye...terus memberi sokongan kepada TREZ yup :)

Pada bulan puasa ini aktiviti TREZ agak terhad di sebabkan "BZ" dengan memenuhi undangan majlis amal serta kesibukkan di tempat kerja. Pada rakan2 TREZ semua, pada 25hb ini kami akan membuat persembahan dan akan menghadiri majlis berbuka puasa bersama-sama anak yatim di Palace of Golden Horses. Kami menjangkakan akan membuat persembahan di sana dengan 3 buah lagu. Pada semua, jangan lepaskan peluang anda untuk bertemu kami.

Regards,

sean kamal
TREZ Manager

2 comments:

King Sidharth said...

Hey sacn the newspaper we wanna see a clear pic forgod's sake

Unknown said...

Hye king sidharth, thanks for the suggestion. will do it ASAP for all fans out there.