17 September 2008

apa cerita TREZ?


(17/09/2008) - Kuala Lumpur.

Tidak sabar rasanya menantikan kemunculan buat pertama kali HKN di corong2 radio sebabnya dari tindak balas dan response from fans out there sangat positive. I think semua sudah sedia maklum yang HKN diciptakan khusus untuk TREZ daripada Ash Bau..hurmmm credit to Ash..sedap lagu nie. If semua orang dengar lagu HKN buat pertama kali sblm editting, im sure you all akan cakap seperti indonesian style because that time blum dimasukkan unsur2 Malaysian dalam HKN. Very raw pada masa tersebut dan music more macam indo style with is TREZ tak nak jadi sebegitu rupa disebabkan nak blandkan menjadi identiti TREZ sendiri. Dalam lagu HKN bnyk mengenengahkan unsur2 indie, indo dan pop rock di dalam lagu tersebut dan hasilnya easy listening and simple song and nice.

Guys, kita dah hantar HKN untuk di remixkan dan positive dari DJ tersebut yang mengatakan lagu nie sedap and boleh dijadikan dance music soon. So, jangan ketinggalan untuk mendengar remix version HKN soon yup. for those yang suka clubbing tuh, soon dpt dengar ler dekat clubbing versionb HKN Remix...hahhahaha

Semalam EDDZ dah pergi JEFFERSON untuk fitting baju for photos shooting with MH this Thursday. Nahhh, berangan ler sorang2 dia dekat kedai tuh since ZIMY and JIM akan pergi by today kan ? but trust me guys, JEFFERSON dan kembali with a new collection yang sangat bagus and specially for all of u i rasanyer :) haaha so pilih yang terbaik ok for MH..then later on kalau ader rezeki kita boleh jadi spokeperson for JEFFERSON. Untuk Mr Lim dari JEFFERSON, thanks you so much atas layanan yang diberikan dan kami sangat menghargai penajaan ini dan berharap akan terus bekerjasama..next fashion show jgn lupa panggil kita org yup :)

oklah.... untuk perhatian semua, selain dari photos shooting esok TREZ juga akan membuat persembahan di KDU sempena majlis berbuka puasa. so guys..terus sokongan anda.

Regards,

sean kamal

No comments: