15 September 2008

Hanya Kerna Nota........


Greetings all,

Today i terpanggil untuk menulis sedikit berkaitan lagu Hanya Kerna Nota (HKN), due to a few comments from fans out there. Why i call them as a fans since they still follow the maturity of TREZ dalam bidang music. For those yang blum tau, HKN di "compose" oleh ASH dari kumpulan BAU. Untuk this time, we focusing more on indie music, indo and pop rock...so influence dari semua nie wujud dalam HKN. So, kalau dilihat dan didengar betul2 HKN totally different dari lagu Jangan Menangis semasa TREZ masih bernaung dibawah KRU Music. Seperti semua maklum, KRU mempunyai identiti music tersendiri yang mana setiap lagu yang dihasilkan pasti ada bau2 KRU.

Untuk HKN, kami cuba keluar dari KRU since we are not under KRU Music anymore, jadi HKN influence kepada music2 indie skrg. Setiap lagu yang akan diletakkan dalam album TREZ more to rock and dari segi image juga telah berubah dari remaja belasan kepada yang lebih dewasa. Guys, cuba dengar lagu HKN dengan teliti dan perincikan perbezaan lagu ini dengan lagu yang sblmnya.

Pada semua rakan2 media, station radio, TV's , fans out there terus memberi sokongan kepada TREZ untuk kembali dalam music industry dan surely kami akan memberikan yang terbaik untuk anda semua.

"Hanya Kerna Nota........"

regards,

sean kamal

No comments: