07 October 2008

TREZ..after raya

friends,

"Selamat Hari Raya, Aidil Fitri" diucapkan kepada semua rakan2 TREZ dan kepada sesiapa sahaja yang mula ingin mengenali TREZ. alhamdulillah, HKN dah mula di mainkan di radio2 even pada waktu malam di HOT FM..so kita harapkan HKN akan terjus mendapat perhatian daripada semua pendengar dan terus bersama-sama menyokong TREZ yup. Selama sebulan berpuasa dan kini bersama2 kita merayakan hari kemenangan dari menahan lapar dan dahaga serta nafsu dunia. alhamdulillah di kesempatan Ramadhan yang lalu, TREZ diberi kepercayaan oleh beberapa badan untuk bersama-sama memeriahkan sambutan berbuka puasa bersama-sama anak yatim n etc. Kami rasa berbangga bersama anda semua.

Maaf untuk rakan2 semua sebabnya sudah seminggu blog tidak di update kan di sebabkan oleh keterbatasan masa menyambut ramadhan dan to all fans yang hantar sms untuk TREZ berbnyk2 terima kasih.

alhamdulillah, tadi baru sahaja terima sms dari penerbit MHI untuk program dan TREZ akan perform di sana, jadi semua peminat jangan lepaskan pekuang untuk bersama-sama TREZ yup[. :)

No comments: